Меню сайту
Категорії розділу
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
КонцепціяКонцепція розвитку школи
Кредо школи: «Кожна дитина- сонце, тож дамо їй можливість світити» Проект школи: «Індивідуальний підхід – основний чинник у формуванні компетентного учня» ВСТУП Світові глобальні процеси формування постіндустріального, інформаційного суспільства створюють небачені раніше умови для всебічного розвитку людини та успішного розв'язання багатьох соціальних, екологічних та економічних проблем сьогодення. Перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства потребує нової якості освіти, досягнення якої можливе лише за умови гуманізації, демократизації і фундаменталізації освіти, здійснення структурних змін і наповнення її новим змістом, впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання, максимальної індивідуалізації навчального процесу, створення належних умов для саморозвитку і самонавчання молоді, її громадянського виховання, осмисленого і вмотивованого визначення кожною молодою людиною своїх можливостей і життєвих цінностей та відповідно цьому - обґрунтований і відповідальний вибір сфери своєї майбутньої професійної діяльності. Цей процес уже не може відбуватися без освоєння молодою людиною сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, без формування, високої інформаційної культури та інформатичної компетентності. . Розроблена Концепція розвитку школи спрямована на формування у дитини цілісної картини світу, духовності, культури особистості і розвиток креативного мислення. Вона охоплює всі сфери шкільного життя, весь навчально – виховний процес, де в центрі уваги стоїть особистість учня з її інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом.. Концепцію Новоосинівської ЗОШІ – ІІ ступенів складено з урахуванням сучасних завдань перебудови змісту освіти й виховання в державі і спрямовано на формування інтелектуального і культурного потенціалу, забезпечення умов для самовдосконалення особистості і її творчих здібностей.
|
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||