Меню сайту
Категорії розділу
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Історія школиІСТОРІЯ ШКОЛИ На початку XVIIІ століття, між уже заснованими слободами Куп’янським і Пристіном, на берегах річки Осинової стали виникати хутори. Серед них і той, що дістав назву цієї річки – хутір Осиновий. Мабуть, між новими поселенцями хутора виникли якісь тертя чи непорозуміння, і хтось із них вирішив перебратися на лівий берег Оскола. Біля малюсенької безіменної річечки виник новий хутір. Сталося це у 1704 році. З назвою мудрували не довго: Новоосинівський, а безіменну річечку назвали Новоосинівкою. Село Новоосинове незвичайне і особливе. Особливе і щодо ролі в історії району, і щодо близькості розташування по відношенню до райцентру. У мальовничому місці, поблизу квітучого саду розташована будівля Новоосинівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів, оточена з усіх боків зеленню та квітучими клумбами. Ще до Жовтневої революції у 1905 році царський уряд, дбаючи про зміцнення та розширення Імперії, побудував у селі школу. І ось вже 110 років Новоосинівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів залишається головним культурно – просвітницьким центром села Новоосинове. Сільська школа – це стрижень, навколо якого обертається освіта, культура та майбутнє всього села, забезпечуючи повноцінне життя громади. Новоосинівську школу можна з гідністю назвати центром духовності і культури, де панують абсолютна довіра, доброта, високий авторитет і повага. Вона є колискою доброти, де навчаються майбутні хлібороби, керівники господарств і, просто, гарні люди. Авторитет закладу визначається внутрішньою культурою. Шкільна культура є сукупністю традицій та ритуалів. Що міцніше вкорінені ті чи інші традиції, то респектабельнішим виглядає навчальний заклад. Англійці говорять: «Хороший той навчальний заклад, у якого руді ( старі) стіні». Передусім це традиції, які гнучко вписуються у шкільну культуру. Головними ознаками внутрішньої культури Новоосинівської ЗОШ І – ІІ ступенів є:
· освітня установа розташована в мальовничому куточку села Новоосинове; · це освітня установа, у якій є сучасне мультимедійне обладнання, обладнано комп’ютерний клас; · у закладі встановлений режим дня зі стабільним розкладом уроків та дзвінків; · навчальний заклад працює в одну зміну; · естетично оформлені класні кімнати та кабінети, обов’язковою умовою інтер’єру є кімнатні квіти; · наявність пришкільної ділянки та саду з фруктовими деревами, що значно здешевлює та урізноманітнює дитячі обіди; · якісне гаряче харчування; · невелика кількість дітей у класах, що сприяє здійсненню індивідуального підходу до кожного учня; · постійна підтримка теплового режиму; · систематичне вологе прибирання коридорів і класних приміщень – усе органічно вплітається в організаційну культуру школи; · класні керівники постійно зосереджують увагу учнів на виконанні правил поведінки і за її межами; · повага до батьків і людей похилого віку, старших – завжди в полі зору педагогічного колективу; · дотримання правил виробничої санітарії і техніки безпеки – одна з головних умов кожного класу; · проведення урочистого вручення свідоцтв про неповну середню освіту для учнів 9 класу у сільському Будинку культури, на яке сходяться всі жителі села; · постійний догляд за братською могилою, яка знаходиться на території села Новоосинове, - усе це складає внутрішню культуру й авторитет Новоосинівської ЗОШ І – ІІ ступенів. Добре відомо, що вчитель покликаний творити, фантазувати, пробувати. Ефективність його праці залежить від характеру, душевної щедрості, рівня кваліфікації. У школі працює дружній колектив учителів – однодумців, гордістю якого є 1 вчитель вищої категорії, 4 вчителі першої категорії, 5 вчителів другої категорії, 4 вчителя – спеціалісти.
Діти Новоосинівської ЗОШ І – ІІ ступенів живуть насиченим, цікавим життям. У їхньому розпорядженні просторі кабінети, сучасне мультимедійне обладнання, комп’ютерний клас, шкільна їдальня, бібліотека, поряд знаходиться стадіон СТОВ «Мрія».
З повагою Олена Донцова
Презентація Новоосинівської ЗОШ
|
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||